Szukaj na blogu

Skrypt do freedisc, bez logowania i bez limitu

Szukając pewnego pliku trafiłem na stronę freedisc.pl, strona w pierwszej chwili pliku pobrać mi nie pozwoliła bo chciała mnie zmusić do założenia tam konta i nie wiadomo czego jeszcze.


Zanim zacząłem się w ogóle zastanawiać czy warto zakładać konto w takich miejscach zauważyłem, że strona jest niezwykle podobna do znanego mi już chomikuj.pl - aż z ciekawości sprawdziłem czy zadziała tam sztuczka która kiedyś działała na chomikuj.

No i zadziałała, nawet lepiej niż w oryginale bo pozwala pobierać zupełnie dowolne pliki.

Tak na szybko napisałem prosty skrypt do pobierania plików bez logowania: freedisc.sh

Instalacja:
  1. Zapisać skrypt na dysku
  2. Nadać mu uprawnienia do wykonywania i przenieść do jakiegoś katalogu do którego prowadzi path (np: /usr/local/bin)
  3. Upewnić się, że masz zainstalowane programy wget, sed i cut
Użycie:
freedisc.sh "adres podstrony z plikiem do pobrania"
Adres nie musi być kompletny, wystarczy aby był w nim fragent ,f-numer,nazwa
Pobieranie można przerywać (ctrl+c) i wznawiać - jeśli na dysku jest fragment pliku, pobieranie automatycznie zacznie się od miejsca w którym urywa się plik.
Można pobierać kilka plików jednocześnie (uruchamiając skrypt kilka razy), w ten sposób wszystko ściągnie się znacznie szybciej niż gdyby ściągać pliki po kolei.
Jeśli chcesz używać skryptu pod windows skorzystaj z cygwina.

47 komentarzy:

  1. można prosić o jakiś skrypt lub coś innego do przechwytywania kamerek online

    OdpowiedzUsuń
  2. skrypt dziala...tylko furczy:):) - serdeczne dzieki!!!...skrypt do player rowniez

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co to znaczy furczy? i jak dziala? mi na 2 kompach nie

      Usuń
  3. fakt, skrypt Pobieracza HD na player.pl nie da rady pobrać w HD - wywala 403 forbidden, pewnie authKey się zmienił.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wystarczy v2 na v3 zmienić i ssie poprawnie....

      Usuń
    2. Ponownie nie działa:(
      -dla v3 zwraca {status: "failed", code: 10777, info: "required upgrade application version"}
      -dla v3.1 zwraca {status: "failed", code: 10403, info: "Forbidden"}
      -od v3.8 wali błędem 500 (Internal Server Error)

      Usuń
    3. to zależy... część materiałów ściąga, a część nie, u mnie wywala że jest przerwa techniczna (przepisałem skrypt na pythona) :( a jeszcze wczoraj normalnie zaczynało ssać

      Usuń
    4. Witam.
      Czytając porady wykonałem zmianę jakiegoś parametru w Firefoxi-e z 2 na 0.
      Teraz chciałbym powrócić do poprzedniego parametru, jednak nie mogę znaleźć adresu gdzie wykonałem tą zmianę.
      Proszę o podpowiedź gdzie to wykonać.
      Po tej zmianie (tak mi się wydaje) nie mogę zalogować się do Allegro, pomimo podawania prawidłowego hasła Allegro cały czas woła o właściwy login lub hasło.
      Na innym komputerze w tej samej przeglądarce nie ma tych problemów.
      A w tym komputerze jest to jedyna zmiana jakiej dokonałem.
      Dziękuję za pomoc, pozdrawiam Krzysztof.

      Usuń
    5. Jeśli chodzi o allegro to to jest coś u nich chyba.. W Firefox nie działa, natomiast Chrome allegro loguje

      Usuń
    6. Dzięki za zainteresowanie się, ale na innym komputerze nie ma tego problemu.
      Bardziej zależy mi abyś podpowiedział mi jaki to parametr został zmieniony i jak się do niego dostać.

      Usuń
    7. DO: Anonimowy15 marca 2016 11:59

      Odnośnie allegro to samo zauważyłem co ty.

      Dokładnie ten parametr to zepsuł. Zmieniłem na domyślny i logowanie do allegro działa.

      Wpisz w firefox: ( about:config ) potem w tym menu które się pojawi wpisz: reffer. Znajdzie cię linijkę z nazwą refer będzi pogrubioną czcionką. Klikasz na nią i reset. Potem restart firefoxa.

      Usuń
    8. Pobieracz hd i sd nie pobierze w11 z playera-chodzi np o ten odc.

      http://player.pl/seriale-online/w-11-wydzial-sledczy-odcinki,245/odcinek-1092,zabojstwo-na-parkingu,S00E1092,10043.html?atpl#play

      jakieś rady?-proszę

      Usuń
  4. Skrypt do player'a tvn nie działa kilka dni. można coś z tym zrobiC? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prosimy o pomoc bo skrypt nie dziala

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez podlaczam sie do prosby.

    OdpowiedzUsuń
  7. można prosić o skrypt do ściągania audycji ranne kakao w rock radiu

    OdpowiedzUsuń
  8. Co ze skryptem do playera?! Już tyle dni nie działa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie.

      Usuń
    2. Co to za odpowiedz "wlasnie"?? Nalezy Ci sie ten skrypt, czy co?

      Usuń
  9. skrypt działa ale generuje niższą jakość, prosze o wersje hd...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie wina skryptu tylko serwisu freedisc, który konwertuje materiał HD i pogarsza jakość :(

      Usuń
  10. Jak pobrać płatne materiały z TVP?

    OdpowiedzUsuń
  11. http://play.wtk.insys.pl/video/64641 Proszę, pomóż mi jakoś z tego link do pobrania wyciągnąć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ściągnij skrypt z
      https://github.com/K-S-V/Scripts/blob/master/AdobeHDS.php
      jest on w php więc aby go uruchomić będziesz potrzebował phpcli.

      Swój materiał ściągniesz poleceniem

      php AdobeHDS.php --manifest "http://wtkplay.as.rd.insyscd.net/lt-gralem-2016-03-28-bekas.smil/manifest.f4m"

      Gdybyś potrzebował czegoś jeszcze innego z tej strony adres manifestu można wyciągnąć za pomocą dodatku Tamper Data

      Usuń
    2. http://wtkplay.pd.e54-po.insyscd.net/lt-gralem-2016-03-28-bekas_900.mp4

      Usuń
  12. Skrypt do playera nie działa?

    OdpowiedzUsuń
  13. Można prosić o jakiś skrypt do pobierania ze strony filiser.pl??

    OdpowiedzUsuń
  14. ogromna prośba o skrypt do player.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Również błagam o skrypt do Playera w HD, Panie Marku!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo proszę o skrypt do Player.pl, błagam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Również błagam o skrypt do Playera w HD, Panie Marku!

    OdpowiedzUsuń
  18. witam :D czy jest gdzieś w necie ,lub znalazł by pan chwile na stworzenie skryptu pozwalającego na dostęp do gazet .głównie mam na mysli rzeczpospolitą

    OdpowiedzUsuń
  19. Czy ma ktos pomysl jak zrobic by skrypt pobieral pelna predkoscia?

    I taki link: http://stream2.freedisc.pl/video_dummy/"wygenerowany klucz.mp4" - otwiera film bez reklam, ale pytanie jak i skad wziasc ten link-klucz?

    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  20. http://img.freedisc.pl/photo/6657688/7/0/seryjni-mordercy-09-aniol-smierci.png

    http://stream.freedisc.pl/video/6657688/seryjni-mordercy-09-aniol-smierci.mp4

    i wszystko wiadomo

    OdpowiedzUsuń
  21. Trochę nie na temat,ale chciałam zapytać czy dałoby się napisać skrypt do pobierania materiałów z nc+ go?

    OdpowiedzUsuń
  22. Skrypt HD przestał działać na playerze TVN

    OdpowiedzUsuń
  23. Potwierdzam, prosze o poprawke, Skrypt HD przestał działać na playerze TVN

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam.
    Na playerze TVN nie działa skrypt HD i SD

    OdpowiedzUsuń
  25. prosimy o poprawke do player'a bo TVN nas niszczy reklamami po 10 minut na jeden odcinek POMOCY!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. gorąca prośba o poprawkę do playera

    OdpowiedzUsuń
  27. Witam serdecznie :)
    Pojawili się nowi spadkobiercy :) SEZON 7...
    Ale niestety żaden ze skryptów który pobierał wcześniej z IPLA nie działa :(

    Jest szansa na to zerknąć!?

    http://www.ipla.tv/Spadkobiercy-odcinek-76/vod-7059264

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo, bardzo dziękuję za poprawkę

    OdpowiedzUsuń
  29. Szefie, nie bardzo ogarniam jak z tego ściągać pod WINDOWS'em...
    ściągnąłem CYGWIN, zainstalowałem... skrypt dałem do jakiegoś folderu, i uruchamiając z CYGWIN'a wyskakuje, że freedisc.sh polecenie niepoprawne..
    proszę o pomoc.

    OdpowiedzUsuń